torsdag 22 december 2011

Julgodis!

När man är deppig vill man ha nåt gott. Så därför gjorde vi julgodis ikväll =) Eller okej, inte bara därför utan kanske mest för att det är julafton i övermorgon, men lite därför :P Och jag är så SJUKT sugen på julmust, och vi har några flaskor i bilen (mannen orkade inte bära in dem när han hade handlat), men jag ooorkar inte gå och hämta dem och mannen är inte lika sugen som jag. Snyft buhu.

Nu ska jag i alla fall sticka klart mina vantar. Så det så! Och imorgon ska jag försöka baka vörtbröd, och börja på mannens vantar =) Stickning makes me happy!

Vantarnas nuvarande status.
(Jo jag har en vettig kamera också, men det är såååå mycket enklare att fota med webbkameran, då hamnar ju bilden i datorn på en gång !)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar